Blogg listad på Bloggtoppen.se

Thursday, July 8, 2010

Tankar...

Det är precis som jag har en eld i rumpan som inte vill sluta brinna. Allt ska hinnas med, är nästan stressad av att vara ledig. Är jag verkligen så dålig på att koppla av och ha semester?
Varje dag ska njutas av att göra allt det som jag drömt om att göra hela vintern och våren. Umgås, baka, självplock, stranden, fixa hemma, laga god mat, ha picknick, ta hand om mig själv...Listan liksom bara fortsätter. Till på köpet, ska jag gifta mig i sommar. Jag kan inte sova på kvällarna för jag ligger och tänker på vad jag ska hinna med. E jag helt dum i huvudet?

Jag har sju veckors sommarlov, och stressar. Hur ska jag vända denna dåliga trend?
I vilket fall som helst är det slut på detta nu. Nu jävlar är det jag som börjar njuta av min ledighet och tar en sak i taget och slutar tänka på morgondagen.(säger hon, samtidigt som hon skriver detta och tittar på Sommar med Ernst)
Imorgon ska jag med hela familjen och plocka jordgubbar, sen vet jag inte vad dagen har i åtanke. Puss!

No comments:

Post a Comment