Blogg listad på Bloggtoppen.se

Friday, July 23, 2010

min klänning


På måndag ska jag hämta min klänning! Jag har köpt den i en traditionell brudklänningsaffär och jag är väl inte helt nöjd...Jo, klänningen är fin och den sitter väldigt bra på mig. Men jag tog den enklare vägen, jag letade inte speciellt länge utan tog första bästa. Enkelt är ibland också bra.
Jag har köpt den i en affär som heter Anina och det är ingen affär som jag skulle rekommendera till någon annan. Hon som har affären är inte speciellt trevlig och inte bra på att ta hand om sina kunder på ett bra sätt.Hon tyckte jag var väldigt konstig som inte ville ha en axelbandslös klänning! Och när jag sen valde att klippa bort släpet på den klänning som jag hade valt, tyckte hon jag var ännu konstigare. Men om man är villig att bortse från hennes personlighet så kan man hitta många fina klänningar från Lilly där.

No comments:

Post a Comment